SPELLHOWLER PORADNIK
Ogólnie mówiac sh to jedna z tych postaci odpowiadajacych za 5 cyfrowe liczby w dmg logu w czasie pvp. Łatwa do expa i pvp.
KOCHAMY NC SOFT ZA WSPANIAŁY "TRYB" PVE AKA "DROGA PRZEZ MĘKĘ DO 2 SHOOTOWANIA LUDZI" Po ludzku gdzie expać 1-20 - okolice de village 20-40 Abbadonded camp/EG/okolice dion.......z empem praktycznie wszedzie idzie bardzo fajnie 40-50 aligator island z emp oe weapon lub DV/timak orki obok dion. znajomy robil 40-6x solo aoe z homu+12 emp zerk2, na poczatek tanor canyon pozniej obok Oren na 1/2 hp moby, nie testowalem osobiscie ale podobno dobry exp+kasa(1 shoot - 10 mobow martwych) i jakis quest do tego. 50-60 mozna cmentarz/field of massacre/vos/froskan plains 60+ w zasadzie tylko vos ewentuanie "doom hill" na field of massacre na "high 6x"-7x przechodzimy do forest of the death-bardzo dobry exp na spotach z wampirami ale tez sporo ludzi, ewentualnie shrine. 70+ spoty pod party(lub solo z oop support) to fog/mos/it etc.... na 76+ z emp+pow jest przyzwoicie na aniolach na woa.
ogólnie expienie bez minimum SE to tragedia.
EKWIPUNEK PVP/PVE: ZBROJA: 1-20 devotion set (w zasadzie mozna biegac do 40) 20-40 "banana"/knowledge/devotion 40-52 karmian set(mozna w nim dobic do 61) 52-61 avadon set 61-76 dark crystal set 76+ dark crystal i major arcana (oba maja plusy i minusy, korzystamy w zaleznosci od sytuacji) PVE 40+ uzywamy demon seta TYLKO I WYŁACZNIE jesli zmniejsza ilosc "strzałow" wymaganych do zabicia moba w porownaniu do karmian/ava
BROŃ: 1-20 - top no grade 20-40 - top d grade (chyba staf of life sie nazywa) 40-52 - homu +acumen sa najlepiej OE 52-61 - wizard tears acu lub homu oe 61 -76 - sword of miracles acumen sa 76+ - arcana mace acumen sa +windstony ^_^
INNE: w kolejnosci od tych najlatwiejszych do zdobycia zaken earing, antharas earing(powodzenia), necklace of valakas(powodzenia....) oraz ant queen ring-dla odpornosci i baium ring-4% c speed i odpornosc..... moża to potraktowac jako ciekazowtki bo wiekszosc z was nigdy takiego sprzetu nie bedzie miala okazji zdobyc(poza zaken i aq)
DYE: +4 con +4 wit +int -8 men lub +5 wit +4 int -9 men co kto lubi. na pve mozna jeszcze zrobic +5 int +4 wit -9 men jesli zmniejsza to ilosc "strzałów" potrzebnych do usmiercenia moba
SKILLE lvl 40-75 Surrender to Wind - -10% wind resist, kosztuje tyle mp co huri, mała uzytecznośc w pvp/pve hurricane - Podstawowy skill robiacy dmg Death spike - skill offensywny typu "dark", taka sama moc jak huricane, mniejszy koszt mp(max lvl huri 68mp, max lvl DS-50 mp)wymaga "cursed bone" to rzucenia, fajna sprawa na pve(chyba ze mamy wymaksowana wind arcana mace) Shadow flare - skill ofensywny typu "dark" o wiekszej mocy niz huricane/death spike(135 power na max lvl podczas gdy huri/ds maja 108 power) możliwość "over hit" Sleep - usypia cel, dluuuuuuugi c speed, w zasadzie bezuzyteczne. Tempest - obszarowa wersja huricane, robi połowe dmg huri, fajna rzecz na pve. Surrender To Poison - zwieksza podatnosc celu an trucizny, chyba nie musze dodawac ze bezuzyteczny Poisonous Cloud - obszarowa trutka na myszy, bo nic innego tym nie zabijemy Curse Fear - sprawia(pod warunkiem ze skill "wejdzie") ze cel zaczyna uciekac Curse Chaos - obniża accuracy celu........ Aura flash - "detargetuje" i robi dmg, wymaga 4 spirit ore na maksymalnym lvl Curse: Poison - zatruwa cel. Aura Symphony - 150 power, wymaga seeda, brak atrybutu Demon wind - wymaga "seeda", 150 power, dodatkowo zmniejsza efektywność odnowy hp Elemental Storm - 200 power, wymaga kupy mp i "seeda" ale robi przyzwoite dmg, dluuuugie reuse Body To Mind - odnawia mp kosztem hp dardzo dobre w pve bez rechargerow Corpse Life Drain - wysysa i przywraca hp z martwego moba Vampiric Claw - robi kuku i przy okazji odnawia nam hp(nie przwraca hp gdy "wysysamy cp" w pvp) Silence - blokuje mozliwaosc uzywania czarów Slow - zmniejsza szybkosc poruszania sie celu, zasieg 600 Curse Death Link - im mniej hp ty wiecej robimy dmg, super sprawa na pve Seed of Wind : niezbedny do uzycia np. Demon Wind, Elemental Storm. lvl 76 Dark Vortex : Czar ofensywny 111 power, zmniejsza odporność celu na ataki typu "dark" o 30%, powoli wysysa mp celu lvl 77 Wind Vortex- robi ładne dmg(140 power) i -30% c speed, -10% speed, attack speed, zwieksza dmg typu wind lvl 78 Arcane Chaos : zmniejsza odp. na debufy/cancel i zwieksza zuzycie manny celu, slaby skill Arcane Power : zwieksza m attack, stopniowo obniza nasze hp lvl 79 Empowering Echo: selfbuff, zwieksza m attack i zuzycie mp przez czary Wind vortex slug: uzyty na celu "z wind vortexem" robi 120% dmg vortexa oraz usuwa efekt vortexa. combos wind vortex+slug jest zabójczy ^_____^ lvl 80 Cyclone : "WHY J00 HIT SO MANY DMG MAN???!!!1" innymi słowy OMGWTFBQQ, poszukajcie na forum był link do frapsa co to robi. lvl81 Hurricane Armor: podobno -30% attack speed, wysoki landrate reszta skilli 78 PODOBNO daje mały bonus jak dowiem sie czegos wiecej to update. PVP pvp przed 76: można uzywac komba huri+death spike na przemian(nie czekamy na reuse huri), w walce vs glad/tyrant/dagger używamy slow gdy przciwnik wbiega na 600 range i utrzymujemy bezpieczny dystans, glad/tyrant na 601+ range nic nam nie zrobi. Jesli gankujemy staramy sie zaskoczyc przciwnika, podejsc na 600 range i wbic slow/silence w zaleznosic od wroga. 77+ wind wortex+huru huri huri huri huri huri.............. +to co wyzej jesli chodzi o pvp vs dagger/glad/tyrant po 79 gdy mamy przyzwoity ekwipunek(AM z kamykami) mało co wytrzymuje wind vortex+wind wortex slug....a jesli wytrzymie to pada po nastepnych 2 huri:P
Link do Orginalu.
|